Czy wiedza księgowej wystarczy, aby wytłumaczyć klientowi kolejną zmianę w prawie lub wyjaśnić skąd wynika podniesiona stawka za nasze usługi? Coraz częściej słyszymy, że kompetencje miękkie jak komunikatywność, asertywność, kreatywność, empatia, umiejętność zarządzania stresem są kluczem do profesjonalnej obsługi kontrahentów.

Wychodząc naprzeciw globalnym zmianom w obsłudze klienta, podniesionej wrażliwości na kontakt z drugim człowiekiem proponujemy pracownikom i właścicielom biur rachunkowych udział w stacjonarnym szkoleniu warsztatowym, które odbędzie się 15 październik w Poznaniu: Profesjonalna obsługa klienta w biurze rachunkowym.

Prowadzącą warsztaty będzie Joanna Bogielczyk - trener i coach specjalizujący się w tematach biznesowych, jak sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, budowanie silnej marki. Wspiera firmy w planowaniu, zwiększaniu zysków i zarządzaniu zespołami. Doradza przedsiębiorcom i managerom. Szkoli Dyplomowanych Księgowych oraz Certyfikowanych Ekspertów Usług Księgowych.

Uczestnicy szkolenia:

  • zdobędą umiejętność budowania dobrych relacji z klientem,
  • nauczą się sposobów reakcji w trudnych sytuacjach (reklamacje, niezadowolenie klienta, roszczeniowy klient),
  • poznają metody zarządzania kryzysem w biurze rachunkowym,
  • nauczą się budowania w sobie biznesowej postawy asertywnej i wyznaczania granic we współpracy z ludźmi.

Program szkolenia:

  1. Złote zasady komunikacji.
  2. Komunikacja z klientem biura rachunkowego – na co szczególnie warto zwrócić
    uwagę.
  3. Zachowanie, które wpływają na współpracę z klientami w biurze rachunkowym.
  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w biurze rachunkowym (reklamacje,
    niezadowolenie klienta, opóźnienia).
  5. Scenki – praktyczne wdrożenie nowej wiedzy.
  6. Kryzysy w biurze rachunkowym. Jak sobie z nimi radzić?
  7. Asertywna odmowa i wyznaczanie granic.
  8. Praktyczne przećwiczenie postawy asertywnej.
  9. Błędy popełnianie błędy w pracy z klientem w biurze rachunkowym i jak ich unikać?
  10. Podsumowanie szkolenia.

Zapraszamy do zapisu na szkolenie: Profesjonalna obsługa klientów w biurze rachunkowym - Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Wielkopolski w Poznaniu (skwp.poznan.pl)

Pozostałe aktualności

Ziębicka 18
60-164 Poznań

tel. 61 863 04 80

szkolenia@skwp.poznan.pl
sekretariat@skwp.poznan.pl

PKO BP SA I O/M 42 1020 4027 0000 1102 0031 0219