Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego
poszukuje kandydata na stanowisko:
Starszy księgowy
w Wydziale Finansowo – Księgowym
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Poznań
ADRES URZĘDU:
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
ZAKRES ZADAŃ:
- Dekretacja oraz księgowanie dowodów księgowych w zakresie prowadzonych spraw
- Uzgadnianie i analizowanie bieżącego stanu rozrachunków w zakresie zobowiązań i należności oraz zapisów na kontach
- Realizowanie planu finansowego
- Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych
- Dokonywanie okresowej inwentaryzacji składników aktywów i pasywów oraz wyjaśnianie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych
- Obsługa informatycznego systemu Budżetu Państwa „TREZOR”
- Obsługa rachunków bankowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w obszarze księgowości
- Wiedza z zakresu rachunkowości (ustawa o rachunkowości) i finansów publicznych (ustawa o finansach publicznych)
- Predyspozycje do pracy w rachunkowości, umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości budżetowej
- Umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
- Umiejętność obsługi bankowości elektronicznej
CO OFERUJEMY
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
DOSTĘPNOŚĆ
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY
- Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku.
- Praca jednozmianowa, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
- Stanowisko pracy znajduje się na 4 piętrze budynku biurowego, który nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (brak wind, brak odpowiednich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku).
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Metody/techniki, które będą kolejno stosowane podczas naboru:
- weryfikacja formalna ofert
- rozmowa kwalifikacyjna
- możliwy test wiedzy (z zakresu przepisów wymienionych w ogłoszeniu)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 17 listopada 2025r.
Decyduje data: wpływu do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
Lub online na adres mailowy: witd@poznan.uw.gov.pl
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WITD pod adresem: www.witdpoznan.pl/oferty,30.html
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Wynagrodzenie zasadnicze : 7451,92 zł – 8003,91 zł brutto
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 656 77 19 od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00.