ORGANIZACJA
godzina: od 10:00 do 14:00
W ramach szkolenia zapewniamy:
• materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf) – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia,
• zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
- Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć ClickMeeting.
- Wymagania techniczne: komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu szkolenia, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i opłata min. 5 dni przed jego rozpoczęciem.
- Opłatę za szkolenia prosimy uiścić przelewem na konto: PKO BP SA I O/M 42 1020 4027 0000 1102 0031 0219
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy jak automatyzować procesy księgowe oraz wdrażać nowe technologie (wFirma, OCR, KSeF, ClickUp, AI) w codziennej pracy, aby zwiększyć efektywność, usprawnić organizację pracy i osiągnąć lepszy Work-Life Balance.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do księgowych, właścicieli i pracowników firm księgowych, specjalistów ds. kadr i płac oraz osób, które chcą rozwinąć kompetencje w zakresie nowoczesnych narzędzi i automatyzacji w księgowości.
WYKŁADOWCA
Maciej Janicki – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nauczyciel przedmiotów zawodowych związanych z zarządzaniem w programowaniu, główny księgowy. Prowadzi własne biuro rachunkowe.
PROGRAM
Część I
1. Przyszłość branży – rachunkowość on-line.
2. Automatyzacja procesów.
3. OCR i KSeF.
4. Elektroniczny obieg dokumentów.
5. Platformy współpracy z klientami i pracownikami.
6. Jak efektywnie wdrażać nowe technologie w pracy biura rachunkowego.
Część II
1. wFirma
- KSeF, OCR, dyski w chmurze.
- Automatyczne wystawianie faktur sprzedaży.
- Integracja z systemami bankowymi.
- Automatyzacja procesów kadrowo-płacowych.
- Automatyzacja rozliczeń podatkowych i rozliczeń ZUS.
- CRM.
2. ClickUp
- Zadania.
- Cykliczność.
- Statusy.
3. Agenci AI
- Śledzenie ruchu na dyskach sieciowych.
- Baza wiedzy.
- Automatyczne generowanie umów z klientami.