Informacje organizacyjne:
- Liczba godzin: 16
- Blok: Rewizja finansowa 16 godz.
- Termin szkolenia: 09 - 10 listopada 2023 r.
- Harmonogram zajęć:
· 9.00 – 16.00 - W ramach szkolenia zapewniamy:
· materiały szkoleniowe,
· zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. - Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i opłata min. 7 dni przed jego rozpoczęciem.
- Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć ClickMeeting.
- Wymagania techniczne: komputer lub urządzenie mobilne (telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu szkolenia, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
- Opłatę za szkolenia prosimy uiścić przelewem na konto:
PKO BP I Oddz. Poznań nr 42 1020 4027 0000 1102 0031 0219
Po dokonaniu opłaty na powyższe konto przed szkoleniem prześlemy link do dostępu do spotkania video z wykładowcą za pomocą platformy ClickMeeting oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Podstawą do uzyskania zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział.
Wykładowca:
- Krzysztof Blimel – biegły rewident, dyplomowany księgowy
Podstawowe cele szkolenia (w tym oczekiwane efekty kształcenia):
- Utrwalenie wiedzy z zakresu procedur badania, w tym dokumentowania badania istotnego obszaru - przychody z działalności operacyjnej.
- Omówienie zagadnień dotyczących technik gromadzenia i dokumentowania kluczowych dla badania informacji dla celów oszacowania ryzyka istotnego zniekształcenia, identyfikacji czynników ryzyka znaczącego oraz opracowania adekwatnego planu badania istotnego obszaru.
- Zapoznanie słuchaczy z zasadami przeprowadzenia procedur badania kontroli oraz przeprowadzenia procedur badania wiarygodności, w tym procedur szczegółowych wiarygodności oraz analitycznych procedur wiarygodności.
- Przedstawienie oceny wpływu wyników przeprowadzonych procedur na modyfikacje opinii oraz potrzeby komunikowania.